1 / 13
Nov 2017

Cześć, jestem początkujący, dlatego potrzebowałbym Waszej pomocy. Przerabiam kurs od zera do bohatera Mirosława Zelenta na yt. Dodatkowo zaczynam robić zadnka ze SPOJ-a. W jednym z nich potrzebuję zamienić łańcuch znaków (w którym liczby są przedzielone spacją ) na tablicę liczb. Próbowałem już na różne sposoby, napisałem dwa programy i każdy z nich nie działa.
Te wszystkie couty itd. w moich programach to dlatego, że starałem się znaleźć błąd, i sprawdzałem jak program działa.
Pierwszy z nich:

#include <iostream>
#include <cstring>
#include <math.h>

using namespace std;

int main() {
char liczba_przed_konwersja[20];
string przyklad,przyklad2;
for (;;)
{
cout<<"Podaj: "<<endl;
getline(cin,przyklad2);
przyklad=przyklad2;
int dlugosc_inta;
int a=0;
double liczba=0;
int *tablica_liczb;
int ile=0;
przyklad=przyklad + " ";
tablica_liczb = new int [przyklad.length()/2];
int b=0;

cout<<przyklad.length()<<endl;
char * tablica = new char[przyklad.length()-1];
strcpy( tablica, przyklad.c_str() );
delete [] tablica;

if (tablica[0]==' ')
{
    cout<<"prawda"<<endl;
}
    for (int i=0;i<przyklad.length();i++)
{
    cout<<tablica[i]<<"!";
    b++;
}
    cout<<"Przyklad.length"<<przyklad.length()<<endl;
    cout<<"B. "<<b<<endl;

cout<<endl;
    {
            cout<<"for2"<<endl;
            liczba_przed_konwersja[a]=tablica[i];
            a++;
            if (tablica[i]==' ')
            {
                cout<<"if 1"<<endl;
                for (int i=0;i<a-1;i++)
                {
                    cout<<"a: "<<a<<endl;
                    cout<<"potega"<<pow(10,(a-2-i))<<endl;
                    liczba+=(liczba_przed_konwersja[i]-48)*pow(10,(a-2-i));
                    cout<<i<<". "<<liczba<<endl;
                }
                ile++;
                *tablica_liczb=liczba;
                cout<<"teraz"<<endl;
                cout<<liczba<<endl;

a=0;
                liczba=0;
                tablica_liczb++;

}

}
delete [] tablica_liczb;